تماس

صادرات فرش دستبافت به آلمان

متاسفانه در کشور ما در مورد تجارت این تصور وجود دارد که صرفاً فرد مورد نظر باید ثروت زیادی داشته باشد و با استفاده از آن کاری را آغاز کند. اما واقعیت این است که تجارت نیاز به تخصص و دانش بسیار زیادی دارد و اگر فردی بدون تخصص و دانش وارد کار تجارت شود پس از مدتی سرمایه خودش را از دست می دهد و به نوعی شکست می‌خورد. البته افراد به شیوه های گوناگون تخصص لازم را در زمینه های تجاری به دست می آورند.

برخی افراد هستند که به صورت میراثی علم تجارت را از پیشینیان خودشان به دست می آورند و برخی دیگر از طریق کار کردن در کنار تجار معروف فنون تجارت را فرا می‌گیرند. افرادی هم هستند که از طریق تحصیل در علم اقتصاد یا بازرگانی دانش لازم در این زمینه را به دست می آورند. یکی از مهمترین موضوعاتی که تجار باید به آن توجه داشته باشند آداب مکاتبات تجاری است. در حقیقت این آداب یکی از اولین مهارتهایی است که هر تاجر باید داشته باشد.

طبیعتاً هر تاجری در فرایند اقتصادی خودش با کشورهای دیگر برای واردات و صادرات باید ارتباط برقرار کند که این ارتباط اگر به صورت صحیح رقم نخورد باعث می شود تاجر شرکای اقتصادی خودش را به مرور زمان از دست بدهد. باید به این نکته توجه داشته باشند که آداب مکاتبات تجاری هرکشوری بر اساس زبان، فرهنگ و قوانین اقتصادی آن کشور می باشد.

در واقع شیوه مکاتبه تجاری با هر کشوری متفاوت است. اما تجار باید در مورد تمامی کشورهایی که قصد معامله با آنها را دارند اطلاعات لازم را در زمینه مکاتبات تجاری به دست آورد چرا که بدون رعایت کردن مکاتبات تجاری آنها نمی توانند با این کشورها مذاکره کنند. در ادامه سعی می کنیم مهم ترین نکاتی که در زمینه مکاتبات تجاری لازم است را خدمت شما بیان کنیم و آشنایی کلی با آداب مکاتبه برای شما ایجاد نماییم.

ویدئوهای مرتبط

دیدگاه

0 نظر تاکنون ارسال شده است
×

حساب کاربری

برای استفاده از خدمات صادرات 98، وارد حساب کاربری خود شوید.
question